Social Icons

Pages

Wednesday, January 2, 2013

Inspirasi Kim Hyun-a

Assalamualaikum, mcm biasa first N3 blogger-blogger di dunia ni mesti pasal kenapa membuka blog. kan? jadi, gua pun nk buat mcm tu jugak supaya tidak ketinggalan. Begini cerita dia...

Masa tu gua tengah otw nak pergi ambik hyuna dkt KLIA. Jam dkt dashboard kereta skyline gtr r35 aku mnunjukkan bahawa gua dah lambat setengah jam. Kejap, *gua nkk gelak kejap hahaha!. 5 minit lepas tu baru gua sampai. Hyuna masuk je dlm kereta dia merajuk. Elehhh merajuk sbb ak lambat letew pastu buat muka selipar jepun dgn aku. Maka terjadi lah dialog ak dan hyuna gerpreng ku ini. *Arghhh! Asal ak nk gelak lg sial...

Hyuna : Asal lambat?
Gua :  I tadi dah dtg awal dah, otw td tetiba ada raksaksa. You tahukan I Ultraman jd I kena lah selamatkan bumi dulu tu yg lambat tu. Sorry janji x buat dah. Ok?
Hyuna : Dgn tetiba satu cubitan manja hinggap di lengan ku. Dia mencebikkan muka pastu dia cakap, Nak berangan pun pg lah buka blog tulis dekat situ ap yg You berangankan tu.
Gua : Hahaha. Gua hanya tertawa dan terus  memecut laju ke kedai mamak 24jam.

Balik je rumah aku terus buat blog atas saranan gepreng gua tu. Tu sebab tajuk inspirasi Kim Hyun-a dan begitu lah cerita dia. Ouh b4 aku terlupa dan korg pelik perbualan gua dan Hyuna dalam language Korea tp dlm sini gua translate BM siap2 bg korang x susah nk paham.


Hyuna di kedai mamak ♥

Skyline R35 gua. Kalau nampak hon hon lah ye.


No comments:

Post a Comment

 

ANY OPTIONS?

THIS BLOG GIVE A FUCK TO READERS

EDITION

COPYRIGHT 2013

WARNING

18+ Above